torsdag, mai 07, 2009

Vinn teaterbillettar – Lang dags ferd mot natt

Eg veit eg har ein del lokale lesarar… Ikkje mi konkurranse, men “låner vekk” bloggen til å gi litt publisitet om teaterforestillinga.

image I morgon kjem Teatret Vårt til Ulsteinvik med forestillinga “Lang dags ferd mot natt”.

I samband med besøket, arrangerer Teatret Vårt og Kulturkontoret i Ulstein konkurranse til morgondagens forestilling, og du kan vinne to billettar til forestillinga. Det einaste du treng å gjere, er å svare på fylgjande to spørsmål:

Spørsmål 1:image

”Lang dags ferd mot natt” er en av de store klassikerne i teatret. Hvem har skrevet stykket?

Spørsmål 2:

I versjonen som Teatret Vårt setter opp spiller Frode Rasmussen, Svein Solenes, Øyvind Gran og Birgitte Victoria Svendsen en familie. Hva er etternavnet til denne familien?

Omtale og billettar finn du på www.sjoborg.no.

Svar sendast til sjoborg@ulstein.kommune.no innan kl 14.00 fredag.

5 kommentarer:

  1. Har nok dessverre ingen anledning til å gå på teater. Men det hadde jammen vore kjekt.
    Lenge sidan eg har gjort det.
    Ha en strålande helg. Nå skal eg legge meg etter å ha produsert hjerter i heile kveld. kjenner eg er sliten :)
    God natt.
    klem

    SvarSlett
  2. Dette hadde vore supert, men i morgon kveld er eg på Folkestad med to av mine tre håpefulle. Der er det fotballcup for alle penga! Kan love deg at det vert lang dags ferd mot natt...

    SvarSlett
  3. Hei! Klart eg burde gått på teater. Men det blir nok ikkje.... Du skulle gjerne ha vore på skulen i dag, det var konkurranse mellom kommunestyremedlemer og 7. klasse. Grip mikrofonen-type. Det var elevane som vann:)

    SvarSlett
  4. Hei hei hei!!
    Og tusen takk for gåva!! Falt i smak den gitt.. droppsa er allereie på god vei ned i magen.. ;)
    Håpar du snart er frisk igjen!
    Ha ein fortsatt fin søndagskveld! :)

    SvarSlett
  5. Hei Annika!
    Tusen takk for d fine du skreiv på bloggen min. Nei me katte-elskarane (og generelt dyre-elskarane) veit kor låkt d også kan vere å miste et dyr...dei blir no en del av familien...
    Håpe alt står bra til ut me dokke! Klem

    SvarSlett